menu  
Cena: 300,-
Objednat košík

Firemní Styl v České republice! / Corporate Identity in the Czech Republic * CI.CZ 1990 - 2007

Autor

Záruba, Alan , Richtr, Michal

Pozn.:

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů

Typograf: Machek Tomáš

Nakladatel: Ogilvy CID

Místo: Praha

Rok: 2008

Stran: 234

Evid. číslo: 63694

Vazba: brožovaná

Stav: Velmi dobrý, desky prohnuté

Kniha je u nás skladem

Grafika, mapy, plakáty:

suchá jehla

7,2 x 5

Stav: velmi dobrý

sign. PD VKomárek, č. 63/100, DU slepotiskové razítko Lyry Pragensis


litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Doporučujeme:

2014, Retro Gallery

Stav: Výborný


1987, Arkýř

Stav: Lehce ohmataná obálka, jinak velmi dobrý stav


1993, Krefelder Kunstmuseen

Stav: Výborný