menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Grafika, mapy, plakáty:

suchá jehla

7,2 x 5

Stav: velmi dobrý

sign. PD VKomárek, č. 63/100, DU slepotiskové razítko Lyry Pragensis


litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Doporučujeme:

1947, Nákladem vlastním

340 reprodukcí / Přehled a hodnocení urbanistických projektů městských i vesnických aglomerací v celém světě ve fotografiích jejich realizací provedených ve 20. - 40. letech 20. stol. Přehled vývoje urbanistických názorů (od 2. pol. 19. stol. do poloviny 40. let 20. stol.) na kvalitní, hygienické, sociálně dostupné a přitom výtvarně zajímavé bydlení ve městech i vesnicích zakládaných na "zelené louce". Fotografie realizovaných projektů v Praze (Dejvice, Letná, Spořilov, Břevnov)  se stručným komentářem. návrhy na v budoucnu nerealizované projekty, vypracované v l. 1942-1944. Prahy se týkají dva projekty na zástavbu území dnešního Sídliště Bohnice, na výstavbu mrakodrapů na Novém Městě pražském, zvláště na pozemcích Všeobecné nemocnice a "přenesení pražské city do Holešovic", tj. zástavba Manin.

Stav: Velmi dobrý, obálka mírně opotřebovaná


2015, Galerie města Plzeň

Stav: Velmi velmi dobrý


2010, Academia

Stav: Velmi velmi dobrý