menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Aukce:

podpis autora, 66. publikace, vyd. Sixty Eight Publishers, Toronto 1979, obálka Barbora Munzarová, graf. úprava Věra Držmíšková, kresba v záhlaví Ivan Steiger, brož, 153 s., lehce poškozené okraje, velmi dobrý stav


170. publikace, vyd. Sixty Eight Publishers, Toronto 1988, obálka Barbora Munzarová, graf. úprava Věra Držmíšková, kresba v záhlaví Ivan Steiger, brož, 371 s., výborný stav


Autor

podpis J. Hořec, ilustrace v patitulu Jiří Šlitr, sign. frontispis Jaroslav Hořánek, typo. Vlasta Herrmannová, 141. publikace, vydalo nakladatelství PmD - Poezie mimo domov, Mnichov 1991, brož, 72 s., výborný stav


Grafika, mapy, plakáty:

lept

13,9 x 8,9

Stav: velmi dobrý

sign. DU Oldřich Kulhánek 87


litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Doporučujeme:

1979, Tatran

Stav: Velmi dobrý


1928, Šolc a Šimáček

množství fotodokumentace / obálka vevázána vzadu / dobové reklamy

Stav: Velmi dobrý


1957, Národní muzeum v Praze

Stav: Výborný