Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů
Tyto webové stránky používají soubory cookies a další nástroje sloužící ke správné funkčnosti stránek,
analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Bezpodmínečně nutné soubory cookies
Tyto soubory cookies jsou nezbytné k tomu, abychom vám mohli poskytovat služby dostupné prostřednictvím našeho webu a abychom vám umožnili používat určité funkce našeho webu. Bez těchto cookies vám nemůžeme na naší webové stránce poskytovat určité služby
Sledovací a výkonnostní soubory cookies
Tyto soubory cookies se používají ke shromažďování informací pro analýzu provozu na našich webových stránkách a sledování používání našich webových stránek uživateli. Tyto soubory cookies mohou například sledovat věci jako je doba kterou na webu trávíte, nebo stránky, které navštěvujete, což nám pomáhá pochopit, jak pro vás můžeme vylepšit náš web. Informace shromážděné prostřednictvím těchto sledovacích a výkonnostních cookies neidentifikují žádné osoby.